+ EREDMÉNYHIRDETÉS +

Sziasztok! Pár nap késéssel, de meghoztam a nyereményjáték nyerteseit, de előtte szeretném megköszönni mindenkinek a részvételt!❤ Sajnos csak öt nyertes lehet, de lesz még játék a blogon, úgyhogy ne aggódjatok!:)
Kép: Tomcsik Nóra
A NYERTESEK...

Zsófi Németh✴

Sukalac Mónika

Magyar Zsuzsa


Dorka - Vizi Makkay


A nyerteseknek üzenem, hogy vegyétek fel velem a kapcsolatot facebook, esetleg instagram oldalamon, vagy a mindenamikonyvek@gmail.com email címen (vagy még> moly.hun) , hogy tudjam is küldeni a könyvjelzőket!:) 
(A blogon az összes elérhetőségemet megtaláljátok.)

De ha egy héten belül nem jelentkeznek a nyertesek akkor újra fogok sorsolni.:)  

Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt; és hihetetlen, hogy már több, mint 20 feliratkozó van a blogomon! Nagyon köszönöm, csodásak vagytok!:) Igyekszem új bejegyzésekkel érkezni még ebben a hónapban, de semmit sem ígérhetek, mert most suli időszakban a lélek sem visz rá az olvasásra, de igyekszem, mert rengeteg könyv van a kívánságlistámon!:)

ÚJ NYERTESEKNEK: Mivel az előző 5 nyertesből 3-an nem jelentkeztek, ezért újra sorsoltam, úgyhogy az újakat kérem, hogy jelentkezzenek!:)

u.i: A Vérvörös Rózsaszirmok bejegyzésem frissült, mivel borítóváltozás történt.:) Katt ide!

Megjegyzés küldése

3 Megjegyzések

  1. Kedves Alíz!

    A fenti e-mail címen /mindenamikonyvek@gmail.com/2017. szeptember 24. 17:05-kor jelentkeztem és én elküldtem az adataimat.
    Üdv. Sukalac Mónika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Elnézést már meg is néztem az emailed, és korrigáltam is a bejegyzést! Még egyszer elnézést, hamarosan érkezik a nyereményed:)

      Üdv
      Alíz

      Törlés
    2. Szia!
      Köszönöm szépen! :-)
      Üdv. Mónika

      Törlés