Sütő Enikő: Nem tarthatsz vissza I. - könyvértékelés

Író: Sütő Enikő
Cím: Nem tarthatsz vissza I. ( Nem tarthatsz vissza I.)
Oldalszám: 80
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Publio kiadó
Megjelenés: 2016

„Az életem nagy része szívás volt. A gyógyszerek voltak az én szenvedélyem, de soha nem voltam egyetlen férfi rabja sem. Az nem függőség, ha élvezem minden egyes percét az együtt töltött időnek. Még hogy én rabságban? Hogyan is lehetnék, hisz nem is létezem. Nem vagyok más, csak egy élettelen test, egy mesterségesen megalkotott karakter. Nem lehet valamit fogságban tartani, ami nem is létezik.”
Megváltozott az életem abban a másodpercben, amikor megpillantottam. Veszély, vágy, tűz kezdett lángolni testemben. Ismeretlen ösvényen haladtam, de minden lépés szenvedélyt, és forróságot ígért. Akkor változott meg minden, amikor rám pillantott, és megláttam szemében a szenvedélyt. Többé már nem akartam az lenni, aki voltam. Valami többre vágytam. Hogy jó e nekem ez a változás? Nos, azt majd az idő eldönti.

Értékelés:

Nagyon megörültem, mikor láttam, hogy a sorozat első része ingyen olvasható, ezért le is töltöttem, mivel augusztusban az író-olvasó-blogger találkozón részt veszek, úgy éreztem illendő tudnom a harmadik személyről is, aki fő pontba fog kerülni azon a napon.

Brianna barátnőjével él egy lakásban, eddig az egyetemre koncentrált, és hogy elérje amit szeretne, sose volt komolyabb kapcsolata, általában csak futó kalandjai voltak, aztán egyik este mikor barátnője elrángatja egy buliba hazafelé menet a földön feküdve talál rá egy férfira, aki ezek után megváltoztatja Brianna életét… Ám akadnak bökkenők is… Kíváncsi vagy a történetükre?
Akkor nincs más dolgod, mint elolvasni a könyvet!


Először is mikor beleolvastam az elejébe, tudtam, hogy nekem ezt folytatnom kell, a kezdés egyből megfogott. A történet szerintem egyedi, de vannak kivetnivalóim, mint például: Brianna barátnője Tammy, aki kezdetben számomra idegesítő volt, hogy állandóan Briannát akarja lebeszélni Kadenről, aztán megbékéltem vele, mert végül is valamilyen szinten igaza van neki, de soha ne ítélkezzünk előre, hanem ismerjük meg az adott embert, és utána állítsunk róla véleményt.
Kadenről nem sok mindent tudtam meg, ahogy Brianna sem, és még ennek lévén is szereti. Bár, aki olvasta a könyvet az tudja pontosan, hogy elsősorban miért tetszett meg neki Kaden.
Mivel még nagyon kezdetleges a történet - meg szerintem ez inkább ez egy kis bevezető volt a történetbe, ezért szeretném majd folytatni, hogy többet tudjak meg a szereplőkről, de leginkább Kadenről, hogy milyen titkokat őrizhet még.

Amivel nem voltam olyan nagy barátságban az a rettentő sok felkiáltójel a mondatok végén, ami nagyon idegesített, talán azért is nem tudtam néha koncentrálni a szövegre.

Összességében én tudom ajánlani tudom minden romantika kedvelőnek, és akit megöl a kíváncsiság, hogy kiderítse egy férfi titkát…

5/4

Kedvenc idézet(ek):

Ahogy felnéztem a tányéromból, hogy valamit mondjam Timnek, észrevettem őt. Pontosan velem szemben ült gerjesztő ismerőseivel. Hangosan beszélgettek valamiről, de nem igazán figyeltem a témát. Inkább Kaden arca kötött le. Az utcát nézte, és olyan üresnek tűnt. Mintha lélekben valahol egész máshol járna. Most olyan közelinek tűnt, olyan sebezhetőnek, és már biztosan tudtam, valami hatalmas fájdalmat hordoz a lelkében. Ismertem ezt az érzést, ezt a nézést. Amikor fogva tart a sötét fájdalom, és nem találsz kiutat. És ez a társaság csak mélyebbre fogja nyomni ahelyett, hogy kiutat mutatna neki. Talán tényleg rokonlelkek voltunk, és ezért vettem észre azon a sötét utcán. Nem hiszem, hogy jobb voltam nála, csak a szép ruhákkal jobban álcáztam a defektjeimet.
Hirtelen emelte rám a tekintetét. Már időm sem volt máshova nézni, mielőtt tekintetét tekintetemhez kapcsolta, és fogva tartotta.
Lassan elmosolyodott, én pedig megnyaltam az alsó ajkamat, ahogy megjelentek azok a kis gödröcskék. Lehet, hogy azok voltak a gyengéim, és még csak nem is tudtam róla? Láttam, hogy enyhén tátva marad a szája, és most az enyém húzódott lassú mosolyra.
Aztán gyorsan Timre néztem, mielőtt bárki is észrevenné ezt a kis közjátékot.

Borító 5/3: Nem igazán tetszik, szerintem egy másik borító jobban illett volna a történethez. 

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések