Takács Piroska írónővel beszélgettem - Interjú

Az interjú előtt szeretném megköszönni még egyszer Takács Piroska írónak, hogy elvállalta az interjút, valamint M. G. Brown írónőnek, hogy feliratkozott a blogomra! ❤

Hogyan jött az ötlet, hogy elkezdj írni?


Már egészen kis koromtól kezdve író akartam lenni. 10 évesen már meséket és verseket írtam, tinédzserként novellákat vetettem papírra, körülbelül 17 évesen kezdtem bele az első nagy regényembe. Szóval azt hiszem írónak születtem. 

Honnan merítesz ötletet a könyveidhez? 


Nagyon sok mindenből... saját tapasztalatok, élmények... De szeretek olyan dolgokhoz is nyúlni, mint a mondák, mítikus lények, babonák és regék. Ezek rendkívül inspirálnak. Talán legjobban a zene engedi szárnyalni a képzeletem. Zenehallgatás közben nagyon sok ötletem támad.

Miért magánkiadásban adtad ki a könyveidet?

10 évig próbáltam kiadatni a műveimet. Ezek nagyon nehéz és keserves évek voltak, rengeteget tanultam, fejlődtem és tapasztaltam. Nagyon sok kiadó nem is válaszolt a leveleimre, mások azt írták jó a kéziratom de nem vállalják be egy kezdő író kockázatát. Mondván: "Mi lesz ha nem válik elég sikeressé" Voltak kiadók, akik csak súlyos milliókért adták volna ki. Valljuk be erre nem igazán telik egy átlag embernek, pláne nem egy szárnyát próbálgató művészpalántának. Rájöttem így ma Magyarországon kellő háttér és támogatás nélkül nem lehet haladni. Így felvettem a kapcsolatot az Underground kiadóval. Ők elérhetővé teszik azt amiről a kezdők csak álmodhatnak. 
Még sok könyvet szeretnék így megjelentetni. 
Remélem elérem a célom.☺


Az a lényeg, hogy most már kaphatóak a könyveid. Pont erről szerettem volna következőképpen kérdezni, hogy milyen könyvet tervezel még kiadni? Kaphatunk-e belőle egy kis részletet? ;)

Több ötletem is van.Most egy horrorisztikus regényen dolgozom. Nagyon megragadott ez a világ. De van egy több kötetes sorozatom is, mely egy általam kitalált vámpírfajról szól. Jövőre tervezem az első megjelentetését. ☺ Sőt készülőben van még egy vicces lélegzetvételű könyvem is...Szóval rengeteg tervem és ötletem van. Most, hogy belegondolok legalább 10 kéziratom vár kiadásra. ☺

De egyenlőre még részleteket nem közlök le egyikből sem. Majd kicsit később.

Sok sikert kívánok hozzájuk!

Nagyon kedves vagy.
Köszönöm szépen.

Ébredés... Árnyék... vagy Manó krónikák? (Érdekes kérdés.:D)

Szerintem minden egyes művünk a gyermekünk.
Mindegyiket szeretjük. ☺

Igaz, de nem hagyhattam ki ezt a kérdést. 

Megértem.

Ki a kedvenc íród, valamint könyved? 

Hát...nekem még mindig a Harry Potter a kedvencem.
Ahogy Rowling ír az nekem fantasztikus.
De imádom Tolkien-t, Meyer-t, vagy éppenséggel Edgar Rice Borroughs műveiért is rajongok, és persze az árnyalatok is megfogtak.☺
No meg persze imádom az anyukám T. Kovacsics Aranka és a nővérem Takács Tünde műveit is.

Más kérdésem nem lenne. Üzenj valamit az olvasóidnak, valamint a kezdő íróknak! 

Az olvasóimnak Imádok mindenkit, aki megveszi és olvassa a könyveim. Hálás vagyok nekik, hogy bizalmat kölcsönöznek nekem. Minden egyes megrendelt könyv ajándék a számomra, hiszen egyre közelebb kerülök az álmaim megvalósításához. Kezdő íróknak Kitartás, mert mindig van remény és lehetőség, még akkor is ha úgy tűnik lehetetlen. Mindig megéri folytatni. Kezünkbe fogni a könyvünk felbecsülhetetlen. Ha pedig valaki megveszi, elolvassa és még tetszett is neki az csodás érzés. Ezért megéri hajtani.

Köszönöm neked ezt az interjút és a lehetőséget.

Hálás vagyok.

Köszi, hogy elvállaltad az interjút! 

Jó ha valaki figyel ránk.
Nekem volt öröm.

Takács Piroska könyveiről IDE KATTINTVA olvashatsz egy ajánlót!☺

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések