Anne L. Green: Törékeny Vonzerő - könyvértékelés

Író: Anne L. Green
Cím: Törékeny vonzerő
Oldalszám: 516
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Megjelenés: 2017


Vajon ​felépülhetünk egy a testünket és a lelkünket ért súlyos sérülésekből?

Adam Avens harmonikus élete semmivé foszlik, amikor a menyasszonya, Cat életét veszti egy tragikus balesetben. A keserű gyász és az emésztő bűntudat érzésében elmerülve teljesen reményvesztetté válik. Ám egy napon váratlanul berobban az életébe a szépséges Chloe. Adamet addig nem ismert vonzalom keríti a hatalmába a titokzatos, vörös hajú lány iránt, akit nem tud száműzni a gondolataiból.

Chloe erőszakkal teli múltja után keményen küzd, hogy a felszínen maradjon, de rendkívül kiábrándult és csalódott. Egészen biztos benne, olyan, hogy igaz szerelem, csak a romantikus könyvekben és mozivásznon létezik. Adam vonzó tekintete és tréfálkozásai iránti sóvárgása azonban erősebbnek bizonyul, mint a félelmei a múlt démonaitól. Mégsem képes egyedül eltépni a láncokat, mindent elfelejteni és újra hinni.

Az első találkozásuk azonban mindkettejük sorsát megpecsételi. Hosszú út áll még előttük, a sebek nehezen gyógyulnak. A szerelem, amelyről már mindketten azt hitték, soha sem lesz részük benne, lassan enyhíteni kezdi a múltjuk fájdalmait. Az éppen sarjadó szerelmüket azonban váratlan fordulatok és fenyegető üzenetek teszik próbára, feltépve a már hegedő sebeket.

Létezhet újrakezdés két megtört ember számára, akik már elvesztették a reményt? Vajon tényleg erősebb a lelkünk vágyakozása a boldogságra, mint a félelmeink?

Az Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Green a 2015. év elsőkönyves felfedezettje legújabb romantikus-erotikus regényének lapjain a korábbiaknál is mélyebb érzelmekkel és borzongással bontakoztatja ki két megsebzett szerelmes vívódásait.

Értékelés: 5/5 

Sosem olvastam ilyen érzelmes könyvet, eddig egyik férfi főszereplő sem volt olyan, mint Adam, hogy első pillanattól kezdve így kimondja az érzéseit, ami engem nagyon meglepett, és (jó értelemben) furcsa volt. Általában minden férfi másként vezet be az ő világába.
Instagram: @olvassunkegyutt
Ehhez hozzáfogható könyvet még nem olvastam, ahol a főszereplők ennyire egymáshoz kötődnek egy pillanat alatt. Természetesen sok könyvben van szerelem első látásra, de ez mégis más volt. Olyan egyedi...
Anne L. Green írása kiváló, hosszúak a fejezetek, mindig történik benne valami, és muszáj tovább olvasnod. Az egyik olyan könyv közé sorolnám ezt a könyvet, ahol nem fulladtam bele a romantikába. Nem mondom azt, hogy nem volt benne, de valahogy azt éreztem, hogy teljesen valóságos ez a könyv, és nem csak egy könyv.
Szeretném mindenkinek ajánlani ezt a könyvet. Hogy miért? Inkább csak annyit mondok, hogy olvasd el, és megtudod! Egy örök élmény!☺


SPOILER VESZÉLY!

A könyvben számomra az volt a legidegesítőbb - természetesen jó értelemben véve -, hogy ez a Josh istenem, hogy lehet ekkora tapló? 😒 Mondja, és mondja. És egyszerűen az ember idegeit feszegeti, és azt kívánom már, hogy fejezze be az istenért is, aztán a végén mondom: na jól van Josh most már véged, szervusz!
Én senkinek sem kívánom, hogy egy ilyen emberrel élje le az életét, mint Chloe egészen sokáig tette. De végül minden a helyére került.

A másik, hogy nagyon tetszett, hogy egy kicsit a farmerek világába is bejutást nyerhettünk.☺

Kedvenc idézet(ek):


„– Te tényleg el akartál venni engem? 
– Nem akartalak, még most is el akarlak. 
(…) 
– Ha még el akarsz venni, én hozzád megyek – néztem fel a meghökkent arcára. 
– Chloe, te engem próbára teszel? Összezavarsz. 
Széles mosoly terült el az arcomon. 
– Ennél gyönyörűbb és meghatóbb lánykérést még sosem hallottam, nem lehet rá nemet mondani – potyogtak a könnyeim.”

 „Olyan erősnek tűnsz, de mégis annyira törékeny vagy. Az én kis törékeny vonzerőm.”
Kép: Anne L. Green

„– Hát, tudod, Adam bácsi, a lányoknak jobb egyedül lenni, de a fiúknak nem. A fiúknak kell valaki, aki takarít utánuk.”

„– Adam bácsi, ti is együtt maradtok betegség, rosszullét és járvány alatt is? – Ezt meg hogy érted? – hajolt hozzá közelebb játékosan. Én is lehuppantam velük szemben, kíváncsi voltam, mi sül ki ebből. 
– Hát nem veszed Chloét feleségül?”

„Csak a bolond keveri össze a sorsot a végzettel. A végzet az, ami történik. A sors az, amit mi alakítunk Végeztünk dacára.”

„– Mert én… én… nem a megfelelő nő vagyok neked. Annyi megalázó dolgot éltem át, megbélyegeztek, undort keltő és gyalázatos vagyok. Kinek kellenék így? 
– Nekem.”

Borító: 10/9: Néha ránéztem és tetszett, de valamikor nem. Amikor a kezedbe fogod a könyvet, sokkal másként jön vissza a borító hatása, mintha telefonon egy képen néznéd.

Nézd meg az előzetest! 




Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések