Elle Kennedy: The Deal - Az üzlet

Író: Elle Kennedy
Cím: The Deal - Az üzlet (Off-Campus 1.)
Oldalszám: 408
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó
Megjelenés: 2016. 11. 10



Egyezség az egyetem rosszfiújával…
… jobb lesz, mint remélte?


Egyezség az egyetem rosszfiújával…
Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék… még ha az álrandiért cserébe korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát.

…jobb lesz, mint remélte?
Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.

Értékelés: 5/5
Már tavaly megvettem a könyvet, és nagyon sajnálom, hogy csak most jutottam el odáig, hogy elolvassam... Imádtam az írónő fogalmazását, a vicceket, és a kis kódolt beszélgetéseket. Na jó. Igazából az egész könyvet.
Nem olyan régen felvetettem anyunak, hogy szeretnék hokizni, de természetesen nem lett belőle semmi, ezért maradt a könyv.
Eleinte egy tipikus szokásos rosszfiú-jó lány kapcsolatra gondoltam, de a könyv rengeteg fordulatot vett, és nem csak összejött a két szereplő és kész.
Még mindig kedvenc képem:D
*SPOILER* Tény és való, hogy a két főszereplőnek sötét múltja van, amit a könyv során meg is tudunk. Hannah múltja részben hasonlított Sky-hoz (Hopeless-ből), mégis másként jött ki az egész. Hogy hogy képes az ember ilyeneket művelni, és még azért is ellene menni. Felkavaró! *SPOILER* De nagyon tetszett, ahogyan a két főszereplő egymásra hangolva segített egymásnak.
Nagyon tetszettek a főszereplők karakterei, még a mellékszereplőiké is, és remélem, hogy a további kötetekből még jobban megfogom kedvelni a többi hokis srácot!;)

Kedvenc idézet(ek):

„Látszólag ő a nagy hokisztár, a családapa, aki sokat jótékonykodik. Papíron gyakorlatilag tökéletes. De közben otthon… basszus, otthon egy igazi szörnyeteg volt.”


Töri szakos vagyok, cicám. Tele van a fejem fölösleges adatokkal.


„Bevágódom az öltözőbe, és…

Péniszek!
Uramisten!

Mindenhol péniszek!
Megáll bennem az ütő, amikor tudatosítom magamban a látottakat. Jesszusom! Egy kolbászfesztivál közepébe csöppentem. Nagy péniszek, kis péniszek, péniszformájú péniszek. Amerre nézek, mindenütt péniszek néznek vissza rám.”


Itt Garrett tanára. Zavarsz bennünket. Fél óra múlva végzünk. Remélem, addig képes leszel magadon tartani a bugyidat.


„Minden lány a főiskolán levágná a kibaszott karját, hogy segítsen nekem. De ez az egy? Elszaladt, mintha az kértem volna tőle, hogy öljön meg egy macskát, hogy feláldozhassuk a Sátánnak.”


„– Most menj, moss fogat és tedd magad széppé, bébi. Kávéval várlak, ha visszajössz.

– Á, hűha, te vagy a valaha volt legjobb feleség.
Vigyorog. – Épp ezért köpök a kávédba.”


„Talán, mert a mellkasom úgy fáj, mintha valaki tíz éven át kapargatta volna egy életlen borotvával? Aztán ezt a borotvát lenyomták a torkomon, hogy szétszabdalja a légcsövemet és felaprítsa a belső szerveimet. Majd, amikor ennek vége, kitépték a szívemet, és a jégpálya közepére hajították, hogy az egész hokicsapat átkorcsolyázhasson rajta.”



„Már rájöttem, hogy Hannah nagyon is vakmerő és kalandvágyó, ha olyanokkal van, akikben megbízik.


Még mindig hihetetlen számomra, hogy én is közéjük tartozom.”
„– Azt a mindenit! Ez egy nevetés volt? Ki gondolta volna, hogy képes vagy ilyesmire! Légyszi, csináld újra, hogy felvehessem!”

„– Justin nem izomagy – nézek rá szúrós szemmel.
– Istenem, de cuki, ahogy véded a kis focistádat! Várj csak! Kimegyek, megnézem, hogy piros hó esik-e.”


„– Nem gondoltam volna, hogy ma még előtolod a képedet. Azt hittem, nyakig benne vagy az ndm-ben.
– Ndm? – kérdezem teli szájjal. 
Logan szeret betűszavakat kitalálni, de végül egyik sem ragad meg a köztudatban, így gyakran gőzöm sincs, miről magyaráz.
– Nonstop dugimaraton – vigyorog.”

Kedvenc szereplő(k): Egyértelműen: Garrett, Hannah

Borító: 10/8
Tetszik, de valahogy ez a kék szín... Nem is tudom, hogy hova tegyem.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések