Demi Lovato: Staying Strong - Légy erős!



Író: Demi Lovato
Cím: Staying Strong - Légy erős
Oldalszám: 408
Kötéstípus: keményfedésű
Kiadó: Ciceró
Megjelenés: 2014

Lentebb bele is olvashatsz!


„Légy hálás az útért, amit végigjársz, mert az csak a tiéd.”
A popsztár Demi Lovato számára az élet egy utazás – kápráztató sikerek és szívszaggató veszteségek ideje.
Demi többszörös platinalemezes énekesnő, tévésztár és színésznő. Szembenézett a függőséggel és a depresszióval, és eközben megtalálta önmagát és a boldogságot. Demi a médiában, dalszövegeiben és 17 millió rajongó által követett Twitterén örökítette meg ezt az utazást.
A Twitter-bejegyzésekből született a Légy erős, Demi legőszintébb, legbátrabb írásainak 365 napos gyűjteménye, amely saját szavaiból, az őt lelkesítő idézetekből és személyes céljaiból épül fel.
Ez a könyv mindenkinek szól, bárhol is éljen a világon, akinek vigasztalásra, inspirációra és támogatásra van szüksége személyes útján, hogy mindennap erős lehessen.

Értékelés: 5/5


Demi már több, mint egy éve a példaképem, és végre eljutottam addig, hogy a könyvét is a kezemben tarthassam, és el is olvassam.:)
Amikor Demire gondolok, mindig eszembe jut, hogy min ment keresztül, és sikerült neki átvészelnie mindezt. A dalaival egyszerűen erősebbnek érzem magam, és tudom, hogy én is képes leszek rá, és végrehajtom az álmaimat, csak küzdeni kell. Ha bántanak téged, akkor
soha ne vegyük magunkra, mert valószínűleg annak az embernek kellene segítség.
Miközben olvastam a könyvet furcsa érzés is volt, mégis jó érzéssel töltött el. Fogalmam sem lenne, hogy most hol tartanék, ha nem találtam volna rá, vagy ha a Sonny a sztár jelölt sorozatát nem vállalja el…
Ha te is valamilyen problémában szenvedsz vagy egyszerűen csak erőre van szükséged egy olyan embertől, aki már végigment ezen vagy csak egyszerűen csak olvasni van kedved a mai világról, akkor ajánlom neked ezt a könyvet –, és ne resteld másoknak elmondani mi nyomja a szívedet, mert mindig vannak melletted emberek, akik segíteni fognak átvészelni a nehéz helyzeteket.

Kedvenc idézet(ek):

December 27. 
Légy erős 



Mindnyájan küzdünk valamivel. Rájöttem, mindegy, hol állok, van egy magasabb célom; a hangommal lelkesítek másokat, átsegítem őket a gondjaikon, fölemelem őket, amikor maguk alatt vannak. Én is csak azért vészelem át a napokat, mert ott vannak a rajongóim, akik arra ösztönöznek, hogy minden áldott nap legyek erős.

Cél: Légy erős önmagadért, és találd meg az erőt, hogy másért is az lehess!

Borító: 10/10
Imádom, de leginkább amilyen a fedése! *-*

Olvass bele....




KATE COURIC
Előszava 

2012 nyarán találkoztam először Demivel egy reggeli mellett a London Hotelben. Karrierje szárnyalt. A Skyscraper nagy siker volt, a Give Your Heart a Break pedig egyre feljebb kúszott a sikerlistákon (végül az első helyet is elérte), és csak néhány hónap választotta el Demit attól, hogy az X-faktor zsűrijének tagja legyen Simon Cowell-lel és Britney Spearsszel.
Olyan lányhoz képest, aki épp csak húszéves múlt és Disney tinisztárként szerzett hírnevet, éveit meghazudtolóan bölcsnek tűnt. Persze a sikerhez vezető úton nem egy bukkanóba belefutott. Demi megosztotta velem küzdelmeinek történetét, harcát az anorexiával és bulimiával, a szekálásokkal, az önmagának okozott sérülésekkel és a bipoláris zavarral, és elmesélte, ezek a nehézségek hogyan siklatták ki majdnem a karrierjét.
Két lány anyjaként hálás voltam, amiért Demi fájdalmas tapasztalatait arra használta, hogy őszintén szólítsa meg a lányokat és elmondja nekik: a hírnév nem feltétlenül véd meg a bizonytalanságtól és a kételyektől. Tudom, hogy azáltal, hogy Demi fellebbentette a híresség csillogó függönyét és megmutatta nagyon is emberi oldalát, számtalan, hasonló gondokkal küzdő fiatal nő sokkal kevésbé érzi magát egyedül.
Első találkozásunk után nem sokkal meghívtam Demit a nappali beszélgető műsoromba. Nem meglepő módon karizmatikus és szívélyes volt. Olyan nyíltan beszélt a nyilvánosság előtt, hogy engem is arra sarkallt, hogy megosszam saját tapasztalataimat az evészavarról, amivel húszas éveimben küzdöttem — korábban erről soha nem beszéltem. Demi őszintesége miatt úgy éreztem, biztonságosan vallhatok a múltamról.
Demit különleges kapcsolat fűzi rajongóihoz. Imádják őt, ő pedig őket. Valamennyiünket arra tanított, hogy a legrosszabb pillanatokban kíméljük a szívünket, amikor pedig a felhőkarcoló csúcsán vagyunk, álljunk meg és élvezzük a kilátást. Akár tizenhat éves vagy, akár, mint én, ötvenhat, te is tanulhatsz Demi útjából és életbölcsességeiből, és a végén még inkább szeretni fogod őt.




Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések