Kylie Scott: Lick - Taktus – könyvértékelés


David Ferris: dalszövegíró és szóló gitáros.
Író: Kylie Scott
Cím: Lick - Taktus (Stage Dive 1.)
Oldalszám: 384
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Megjelenés: 2015. 12. 11

Rendeld meg a Könyvmolyképző Kiadótól! 

Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!

„Egyszerre könnyed és mélységesen szenvedélyes. Ez a könyv maga a tökéletes rock-regény.” – Natasha is a Book Junkie

„A könyv elrabolta a szívemet. Minden, amit a szereplők tesznek, és ahogyan reagálnak, hihetetlenül természetesnek hat… Az író egészen új módon meséli el a történetet.” – Totally Booked


Értékelés: 5/4

Ezt a könyvet leginkább azoknak ajánlanám, akik nagyon szeretik a szaftos jeleneteket, és a szerelmes könyveket.
Úgy éreztem, hogy néhol már sok volt az ilyesmi jelenet, de viszont a megfogalmazása valami elképesztően jó volt, úgyhogy mégis élvezettel olvastam. Leginkább az tetszett még a könyvbe, hogy teljesen új karaktereket mutatott be, legalább is számomra; mind külsőleg, mind belsőleg. *SPOILER* Evelyn: végre egy nem nádszál lány, aki ki is áll magáért! David: és, hogy olyannak elfogadta amilyen, sőt  még fel is akarta hizlalni. *SPOILER VÉGE*
Igen, ez volt az egyik dolog, ami közelebb vitte a szívemet a kötethez, mivel én sem vagyok egy deszka:D 
Visszatérve... Meg a megismerkedésük, nem mindennapi volt, hogy egyből egymásba estek, és sokáig gondolkodtam ezen, főképp a mostani helyzetemben. Tényleg meglehet valakit ennyire szeretni egy ilyen kis idő alatt? Mert bár hihetetlen, hiszen ez egy könyv, és mégsem a valóság, de igen is megtörténhet ilyesmi, és én sokszor hiszek abban, hogy ami a könyvekben le van írva az a való életben is előfordulhat. (Mármint nem egy természetfeletti történet, gondolom értitek.)
Azt sajnáltam, hogy keveset voltak benne a a banda további tagjai, és hogy előre kiszámítható volt, hogy mi fog történni, bár a *SPOILER* David régi nőügyével kapcsolatban arra én sem gondoltam!*SPOILER VÉGE*

Kedvenc idézet(ek):

Ez az a jelenet, amin még mindig nevetni tudok: 

"– Megbocsátasz, amiért kinevettelek? – kérdezte, és feljebb mászott az ágyon, hogy megcsókolja a vállamat.
– Aha.
– Na és a kemény dugást a kemény padlón? Azt is megbocsátod?
– Mhmmm.
A matrac megsüllyedt alattam, ahogyan a teste fölém emelkedett. Nedves ajkai a melleim vonalát rajzolták át újra és újra, végigsimítva a kulcscsontomon.
– Nagyon élveztem – mondtam mély, lusta hangon. Végül szépen lassan sikerült kinyitni a szememet. – Ez a bebaszós-kefélés, úgy tűnik, fekszik neked, Evelyn! – Az egyik kezével végigsimította a csípőmet, és rám mosolygott. – Kinyallak, amikor akarod. Csak kérned kell.
Visszamosolyogtam rá. És lehetséges, hogy ez a mosoly egy kicsit halványabb volt a szám sarkában. Még mindig nem szoktam hozzá, hogy az efféle dolgokról ennyire nyíltan beszéljünk.
– Mondd, hogy tetszett, ahogy a gyönyörű pinádat nyalogattam!
– Már mondtam, hogy tetszett.
– Zavarban vagy. – David barna szemöldöke összeszaladt. Huncutság csillant a szemében. – Azt ki mered mondani, hogy keményen dugtunk a kemény padlón, de azt, hogy nyalás, már nem mered a szádra venni, mi? Mondd csak, hogy „pina”!
A szememet forgattam.
– Pina.
– Még egyszer! Több átéléssel!
– Én rengeteg átéléssel mondom! Pina. Pina, pina, pina. Pina, rengeteg átéléssel. Most boldog vagy? – Felnevettem, és az egyik kezemmel végigsimítottam a mellkasa oldalán, egyenesen a lágyéka felé. – Én is tehetek érted valamit?"

Kedvenc szereplő(k): Evelyn, David

Borító 5/4: Tetszenek a "David" tetoválásai, viszont azt sajnálom, hogy nem hosszú rajta a haja:/ 

+ További kötetek: 

Malcolm, a dobosról.

A Stage Dive énekeséről, Jimmyről SZÓLÓ kötet.

A basszusgitáros, Ben története.
(Még magyarul nem jelent meg!)

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések