Molly McAdams: From Ashes - Főnix – könyvértékelés


Író: Molly McAdams
Cím: From Ashes/Főnix
Fordító: Varga Tibor
Oldalszám: 432
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Megjelenés: 2015.12.04


Könyvet megrendelheted a Könyvmolyképzőtől!

Cassidy Jameson, miután hatéves korában elvesztette apját, már csak egyetlen férfiban képes megbízni: legjobb barátjában, Tylerben. Nem csoda, hogy amikor a fiú más városba megy egyetemre, Cassi vele tart. Azt azonban álmában sem gondolja, hogy beleszeret új szobatársukba, Gage-be, az észveszejtően helyes texasi srácba. A probléma csak az, hogy Gage Tyler unokatestvére.

Gage Carson alig vára, hogy összeköltözzön az unokatestvérével. Azt sem bánja, hogy Ty nem egyedül jön , hanem a titokzatos barátjával, akiről Gage már számtalan történetet hallott… egészen addig, amíg a világ leggyönyörűbb lánya ki nem pattan az unokatesó Jeepjéből. Van valami Cassiben, amitőlGage úgy érzi, mindenét odaadná neki. A gond csak az, hogy Tyler előre szólt: rá se merjen nézni Cassire.
Bár nem lenne szabad, egy tánc során Cassi és Gage milliméterekre kerül az érintéstől, amire mindketten vágynak. Egy súlyos csapás után azonban a lány Tyler karjaiba menekül, és hamarosan súlyps választásra kényszerül: szembenéz múltja démonjaival… vagy felégeti a hidat, amely a Gage-dzsel közös jövő felé vezet.

Te jó ég, Molly aztán tudja, hogyan kell elmesélni egy történetet! A Hamvakból olyan szinten magával ragadott, hogy szó szerint egyetlen éjszaka olvastam el, MEGÁLLÁS NÉLKÜL! Ez a szerző második könyve, a második olyan könyve, amit egy ültő helyemben elolvastam. – Elizabeth, goodreads.com


Értékelésem: 5/3

Igazság szerint eddig nem olvastam még rossz könyvet életemben, de ezt is megéltem.
Az eleje olyan furcsa volt - talán - jó értelemben, aztán éreztem, hogy valami furcsa. Azt hittem igazából, hogy bemeséltem magamnak már az elején, hogy ez egy rossz könyv, de aztán az elolvasása után kiderült, hogy számomra tényleg az valamilyen szinten...
Folytattam a könyvet, és annyira elfáradtam benne, hogy két napot aludnom kellett rá mire újra nekiálltam aztán meg körülbelül négy napot megint pihentem rá, mert egyszerűen nem volt idegem tovább olvasni. Úgy éreztem a szereplők nem is felnőttek, hanem gyerekek, vagyis inkább Cassidy azzal a megnyilvánulásával, hogy mindenki iránt érez valamit...
Esküszömre mondom, hogy Gage és a családja a legnormálisabb az egész könyvben, na meg persze Jesse, és az anyukája, meg talán a barátaik, de Cassidy, Tyler, azzal hogy konkrétan azt mondja neki, vagy vele lesz, vagy elhagyja, aztán később meg megint jóban vannak..., Green nyomozó meg, hogy ő éveken keresztül Cassidy-re gondol, és az anyja, aki talán még a történetben "jóra" is fordul ... Furcsa egy könyv az biztos.
Tehát döcögősen ment, de voltak benne jó pillanatok is, és nem tagadom, ami inkább a végén mutatkozik meg, de azért még egyszer nem hiszem, hogy elolvasnám ezt a könyvet. a Lehet, hogy valakinek bejött, mert azért tényleg egy tartalmas könyv volt, amit megírni nem semmi, de én azért nem nagyon éreztem az egészet romantikusnak, inkább zsúfoltnak, zavartnak a sok hapsi miatt, vagy nem is tudom hogyan fejezzem ki magamat...

Kedvenc idézet:

"– Hamvakból? – kérdezte mosolyogva.– Hamvakból – feleltem határozottan."

Kedvenc szereplő: Gage

Borító: 10/7
A képen Gage egyáltalán nem így néz ki, mint ahogy a könyvben le van írva, ami annyira idegesítő, hogy ezért képes vagyok levonni 3 pontot. Mondjuk Tyler se egy világmegváltó pasi hátulról, de szerintem ő sem hasonlít a leírtak alapján. Oké a haja meg az öltözködése még oké lehet, de azért ő is izmosabb...

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések